maandag 26 november 2007

Een blog om uit te stellen...

Volgens mij begint men een blog als ze zich vervelen, tijd over hebben of andere dingen willen uitstellen. Zo ben ik het eigenlijk ook begonnen. Ik stel uit...
Als ik allemaal dingen zou doen die makkelijk en leuk zijn, dan schrijf ik niet, dan heb ik er geen zin in en daarnaast ook geen tijd voor. Nu ik weer verder aan mijn scriptie ga, krijg ik altijd de kriebels wat er verder nog gedaan kan worden. Een stukje schrijven op mijn blog bijvoorbeeld!
Ik wil eigenlijk niet schrijven, maar laat ik het maar doen, dan is dat ook weer van mij af en kan ik verder. De komende 2 uur ga ik aan mijn scriptie en daarmee klaar.
Je begrijpt dat dit stukje puur en alleen voor mijzelf tegen mijzelf is geschreven. Af en toe heb ik een tweede persoon nodig die mij een schop onder de kont geeft en aangezien er niemand in de buurt is, doe ik het zelf maar even.
Ja, een rare verschijning. Kan ik mij voorstellen, maar wel even noodzakelijk.

En nu aan het werk, luie donder!

Geen opmerkingen: