woensdag 17 oktober 2007

Het is officieel!!




Ik kan er niet meer omheen. Ik hou van dieren!

Dat mensen er niet in geinteresseerd zijn vind ik dan ook moeilijk te begrijpen.
Ja, okee. Niemand is fan van een mug of een wesp. Maar zodra een dier een hoog fluffiegehalte heeft, dan kwijnen de meeste mensen wel weg. Maar toch zijn er mensen die dieren 'vies' vinden. Dieren zijn toch gewoon mooi, grappig of speciaal?

Zo was ik laatst in het asiel aan het helpen en waren er twee poepige, kleine, witte kittens. Doof weliswaar, maar o zo schattig. Ook al hou ik van alle dieren. Er zijn er altijd een paar waar je 'verliefd' op word of een connectie mee voelt. En dat had ik dus bij deze twee schattige knuffels. Het liefst had ik ze meteen meegenomen. Maarja. Een oudere kat bij mij thuis zit er wellicht niet op te wachten en dan heb ik het nog niet eens gehad over mijn vriend.
En toch, toch denk ik dat hij ook voor ze zou vallen als hij ze ziet.
Dan is er alleen 1 probleem. Want ik ben straks een weekje met vakantie en dan is de kans groot dat ze verkocht zijn. Snik.
Ik hoop stiekem dat ik na volgende week er langs ga en de kleintjes nog zie zitten, dan neem ik ze direct mee!

... zucht. Als ik dat bij alle dieren zou doen, dan kan ik beter groter gaan wonen :)

En als vrijwilliger bij de dierenbescherming kom je regelmatig dieren tegen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Die neem jij helemaal niet mee!