woensdag 5 maart 2008

Geheimpje

Ik heb een geheimpje, maar mag het nog niet vertellen. Mijn geduld wordt op de proef gesteld, maar ik doe mijn best. Nog eventjes en dan mag het hoge woord eruit.
Het is leuker voor mijzelf dan voor een ander, dus hoe groot is het geheim dan eigenlijk? Ik vermaak mijzelf met mijn eigen geheim, omdat de reacties toch niet zo groots zullen zijn als ik hoop.
Maar dat mag de pret niet drukken. Denkende aan mijn geheim, vermaak ik mij ook al opperbest met de kennis dat het alleen maar leuker wordt.

Het enige minpuntje van een geheim is dat het je afleid van je 'normale' zaken. Laat ik bijvoorbeeld mijn scriptie nu echt eens afmaken!
Dan kan ik daarna nog meer genieten van mijn geheim...

1 opmerking:

Jo zei

Je weet natuurlijk meteen wat ik denk als je het hebt over een geheimpje! ;-))) Maar aan de andere kant schrijf je dat de reacties niet zo groots zullen zijn als je hoopt, dus ik denk toch dat het een ander geheimpje is...
Hmmm... Ik hou eigenlijk niet zo van geheimpjes, want daar wordt ik vreselijk nieuwsgierig en ongeduldig van... IK WIL HET WETEN!!!!! WHAAAAA!
Poeh, hoe lang blijft het nog een geheimpje?

x Joke

ps. Krijg helemaal de neiging om het te gaan raden en allerlei opties op te noemen.

ps2. Rome was idd erg leuk, zeker weer een keer bijkletsen.

ps3. Mag ik dan je geheimoje weten? ;-)