maandag 12 mei 2008

Hittegolf

Waarom moet het in mei nu zulk mooi weer zijn? Ruim 25 C en pinksteren erbij.
Hoe is het nu mogelijk om productief te zijn?? Nu is het voor mij de drukste periode en moet ik dus heel veel doen. Maar ik wil niet :(
Verdorie, ik ben best wel een mietje. Want echt gemeen tegen mezelf doen kan ik niet.
Zeg ik wel dat mijn vakantie nog komt en dan kan genieten, maar het is nu lekker weer!!!
Klaag...
Ik wil eigenlijk gewoon even niets doen...
Ja, Sas. Mijn tijd komt nog.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik wil ook niet gemeen tegen je zijn liefje, maar zie wél dat het nodig is.
ooka werkt het contraproductief, en is er een rotsfeer in huis, toch kan ik het niet helpen, soms verdien je gewoon een schop onder je kontje...

Veel liefs en zet hem nog even op, de laatste lootjes zijn ook écht het zwaarste. Maar daarom is de voldoening als het klaar is ook zo groot!

KUS

Jo zei

Pffff! Hoe herkenbaar....