dinsdag 10 juni 2008

Lekker touren

Voor mijn fotoboek (afstudeerproject) laat ik mijn boekje printen in Nieuwkoop. Speciaal bij Ecodrukkers omdat zij verantwoordelijk drukken met biologische inkten, etc. Nu moest ik vandaag het een en ander met ze bespreken, dus ik erheen op de motor (openbaar vervoer is namelijk geen succes).
Goh, wat was dat vervelend joh! Zo'n 22 C een licht briesje door de kleren en genoeg polders en leuke watertjes in de buurt om van te genieten.
Ik heb dus lekker getourd. Van mij mag dat vaker :) met hetzelfde weer dan :)

1 opmerking:

Jo zei

Hola chiquita!!

Bedankt voor je reactie op mijn blog! Leuk plaatje he!? Ik moest zo om dat beest lachen! Hij is eigenlijk echt te lelijk voor woorden, maar daardoor juist weer superleuk. Maar misschien staat ie wel gewoon niet op z'n best op de foto. Dat hebben we allemaal wel eens. In het echt is ie vast heel mooi.

Kus Jook