donderdag 25 september 2008

Een ijsje op zijn tijd, is best lekker.

Wat een fijne dag is/was het vandaag! Lekker weer, beetje tuinieren, beetje fietsen, fantaseren over het toekomstige huis en als afsluiter een lekker Magnum. Ja, ik weet het. Het is een pakje boter met chocolade, maar op zijn tijd ook erg lekker.

Het enige wat nu nog rest voor vandaag is; het avondeten verzinnen. Het word iets met rode bieten, denk ik. Want dat zat in het wekelijkse biologische groente/fruit pakket. Het enige probleem is, dat ik dat nog nooit heb gegeten, laat staan klaargemaakt. Gelukkig heb ik ook daar een oplossing voor. Namelijk Odin's biologische kookboek (Vier de Seizoenen) sluipreclame... Ik ga daar maar eens in snuffelen op zoek naar wat lekkers.

1 opmerking:

Jo zei

Hmmm, lekker hoor, verse bieten. Beter dan die smerige pot-biet-troep! Ik heb thuis een pompoen liggen om een lekker soepje mee te maken. Hmmm!!!

Sinds een week of 2 heb ik mijn odin-pakket even stopgezet. Vaak zat er echt spul in waar ik niets mee kon. Een 'pattison' bijvoorbeeld... What the FREAK is een pattison?!? Kon ik natuurlijk ook nergens vinden op internet of mijn bio-kookboek en na het ding aan stukken gehakt te hebben en in de roerbak gehusseld (zoals geadviseerd in het recept), vond ik er niks aan. Blegh!
Dus toen bedacht ik dat ik zelf wel mijn groente kan uitzoeken. Maar verder geen kwaad woord over Odin hoor! Doe nog steeds wel grotendeels bio. Net als mijn vlees trouwens. Als ik uberhaupt vlees eet, want tegenwoordig eet ik vaak vegetarisch. Goed bezig, al zeg ik het zelf ;-)

Kus en tot sauna's?