woensdag 19 november 2008

Geen hartslag

Ik zit in een periode waar ik geen hartslag ervaar. Hier bedoel ik mee, geen extreme pieken en dalen in mijn gebeurtenissen, gemoedstoestand, etc. Als je mijn leven op de hartmonitor zal zien, dan was ik nu dood. En weet je, ik vind het eigenlijk wel even lekker zo. Natuurlijk komt er een moment dat ik het saaie echt niet meer kan waarderen, maar nu is het wel even goed. Gewoon werken, eten, slapen, beetje huis aan kant en knuffelen met de kat. Men noemt dat ook wel eens een sleur.
Ik vermoed dat ik niet zo lang na dit berichtje een nieuw bericht op mijn blog schrijf waarbij ik dit alles tegenspreek en de hele wereld klote vind, of dat het leven zo zaaaaalig is. Ik ben benieuwd. Ik verras mijzelf wel eens vaker.
Toch heb ik gebeurtenissen waar ik naar uit kijk. Zoals het nieuwe huis dat in maart/april klaar is. Dan komt er een periode met klussen en inrichten. Leuk! Maar zelfs dat is afwachten, want owee als het huis problemen heeft bij de oplevering. Daar denk ik nu nog maar even niet aan. Ik wacht keurig af in wat voor fase ik straks weer instap en ben benieuwd wat ik mijzelf ga brengen.

1 opmerking:

Jo zei

Jeeh!! Een nieuw berichtje van Sasseflas! Vind het altijd zo leuk om weer een nieuw berichtje te lezen.
Sleur kan best even lekker zijn en daarna komt er echt wel weer iets interessants. Gebruik het om lekker te ontspannen. Misschien kunnen we snel weer eens iets leuks gaan doen. Dagje sauna of lekker lunchen. Of, ik kan je leren breien!!!!!! Dat is leuk!!!

Hey, maar als je hart echt dreigt te stoppen met kloppen dan bel je wel 112 he? Ik zou je veel te erg missen als je dood was...

x Jook