vrijdag 27 februari 2009

Een rare werkdag

Vandaag heb ik een rare werkdag. Normaal gesproken werk ik vandaag niet, maar er moet balans opgemaakt worden en alle producten moet gescand worden en daar wilde ik wel een handje mee helpen. Nu kwam Topshelf met het briljante idee om dit na de vrijdagkoopavond te doen. Dus om 21:00 ga ik naar het werk om vervolgens tot een uurtje of drie 's nachts weer naar huis te gaan!!
Ik denk dat ik vanavond allemaal kaartjes zie met codes, codes en nog eens codes. Het mooie is nog, dat er speciaal mensen worden ingehuurd die alles gaan scannen, ik heb eigenlijk alleen een 'in de gaten hou' functie om te kijken of ze wel de juiste codes scannen. Deze mensen zien dus elke dag (of hoe vaak ze ook werken) kaartjes met codes, codes en nog meer codes! Waar zullen die wel niet over dromen vannacht?
Ik weet al bijna zeker dat ik vanacht een nachtmerrie krijg, maar gelukkig heb ik vandaag goed geslapen, dus zal ik morgen niet te moe zijn :)

Geen opmerkingen: