maandag 2 februari 2009

Spanning en sensatie

Het duurt niet lang meer of ik begin weer een nieuwe fase. Namelijk het klussen en verhuizen naar het nieuwe huis. De oplevering staat nu ergens in april en a.s. woensdag hebben we een kijkdag om alles op te meten en te doen.
Het 'sprookje' komt dan toch telkens meer tot leven. Ons eerste koophuis en wat brengt dat een hoop bagage met zich mee. Dat is mij eerlijk gezegd wel tegen gevallen. Soms vraag ik mij af waarom mensen liever kopen dan huren. Huren is toch echt veel gemakkelijker. Het enige nadeel is, is dat niet overal huurwoningen staan waar je wellicht wil wonen.
Tijd zal het leren hoeveel voordelen een koopwoning heeft, want straks zitten we er toch echt in...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Wauw, echt spannend hoor Sas! We worden echt groot nu he? Jij een huis, ik straks mijn baan. Poeh, 't gaat zo snel en we kunnen niet meer terug! Help! Leuk en spannend allemaal, maar soms verlang ik best wel terug naar het ongecompliceerde van 8 jaar oud zijn...

Anoniem zei

Precies. Ik zag laatst op mijn werk zo'n kleuter die echt zorgeloos om zich heen aan het kijken was met papa in de verte om hem te beschermen... Heerlijk is dat. Helaas gaat de tijd altijd door, maar dat zorgt ook weer voor mooie momenten, zoals je baan! Ben heel benieuwd!